בנו של מרן זיע"א מעיד: "כל מי שהפגין נגדו – לקה"

אתר קול חי 2 Comment on בנו של מרן זיע"א מעיד: "כל מי שהפגין נגדו – לקה"

הגאון הרב אברהם יוסף בהתייחסות נוספת למחאה נגד אנג'ל ולחשיבות כבוד התורה: "אנשים שהפגינו בזמנו נגד אבי זצ"ל – לקו כמעט כולם. חלק נהרגו, חלק נפצעו"

הגאון רבי אברהם יוסף שליט"א נושא דברים צילום: יעקב כהן
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הגאון הרב אברהם יוסף, שב והתייחס היום (שישי) בתכניתו "שמור וזכור" למחאה נגד מאפיית אנג'ל. "אנחנו מחשיבים את כבוד התורה מעל לכל דבר אחר", הסביר הרב. "אנחנו לא מסתכלים על זה כמקצוע. טועים הפוליטיקאים שמשווים את לומדי התורה לסטודנטים. לומדי התורה כל חייהם זה תורה. 24 שעות ביממה. לומדי התורה יש להם את כל הטוב ואושר בעולם".

"כשאמרנו לא לקנות במאפיית אנג'ל – התכוונו לשם כבוד התורה, וזה נמשך עדיין", הוסיף והדגיש. "לא רק שלא היה שינוי בעמדותיהם, אלא הם ממשיכים בשלהם. אם נתקפל – כבוד התורה נרמס".

הרב העיד וחשף: "כשהיו הפגנות ליד הבית של אבא שלי לפני כשלושים שנה – כל מי שהפגין שם לקה, כמעט בלי יוצא מן הכלל. אני מעיד על כך. אלה היו אנשים עם כיפות. חלק נהרגו, חלק נפצעו ונשארו נכים, כמעט כולם לקו. מי רוצה להתעסק עם גדולי תורה?"

עוד אמר הרב יוסף: "בראשית הציונות אמרו נסגור את הרבנים בבתי הכנסת ונשלוט ברחוב. טיפשים. הם לא מבינים שהתורה היא לטובתם. אדם חכם ונבון משליט לעצמו את השכל כדי להיכנע בפני לומדי התורה".



2 תגובות

מיין תגובות